5 juli 2013

Och dagarna går och går..

Ja ja jaaa! Vad jag har att mycket jag vill skriva om men nej nej neeej vad tiden inte räcker till. 

Ikväll är det grillning på tu man hand med Fredriko på altanen i en lysande sommarkvällsol. 
Då hinner man inte skriva. 
I förrgår var jag och träffade Ringsöflickorna. Hög energi som vanligt och jag säger som jag alltid säger; jag är handlöst förälskad i våra träffar! Fantastiska människor.  
Då hinner man inte skriva. 
I går var jag ute och sprang och sen körde jag grus och knäckte till ryggen så in i bängen - ja jag är skadad- och sen åkte jag till Stockholm och träffade Sus, Singelmamman, Berith och ...jäklars... vad hette hon nu igen... Äh! Så här såg hon i alla fall ut;
( kan heta Eivor. Men låter det vara osäkert.)
Så galet trevligt så ni anar inte!
Sov över hos Singelmamman, for sen till Farsta centrum och japp- ingen behöver vara Einstein för att inse att när det händer saker mest hela tiden så hinner man( jag) inte skriva. 
Men jag ska det. 
Skriva. 
Ska bara dricka lite kall öl och äta gott och sommarnjuta lite ikväll.
Men imorgon! Då är det fullt med nya minutrar att fylla med aktiviteter och vem vet? då kanske... 

2 kommentarer:

Sus sa...

Den bästa överraskningen på länge!

Du är såååå bra! Varm, rak, ärlig och dig släpper jag inte!

Kram <3

Singelmamman sa...

Och hon heter Eivor den lilla söta råttan. Och jag instämmer med Sus. Kram!