15 oktober 2013

Idag kör vi jul med fjärilar

Väskan är packad och granriset står bredvid. Om några timmar ska det ligga på bord och runt om ska det sitta en si så där 125 damer och en herre och lyssna på sköna jullåtar, äta gott och förhoppningsvis tycka att kvällen är för jäkla trevlig. 

Årets julmöte är i gång. 
I dag visning av julbutik- ikväll middag. 
Imorgon möte med presentationer. 
Förr om åren har jag varit där som deltagare- nu är jag där som en av planerarna. Egentligen skulle jag varit den som planerat mest men när planeringen startade var jag som en nyfödd rookie på allt så jag är mer en sidekick till finaste E. idag. Vi har haft ett glimrande samarbete och nu ska det i hamn med ett gäng andra från kontoret- de som ska leverera presentationerna. 

Jag har fjärilar i magen. 

2 kommentarer:

Sus sa...

Lycka till!

Carina sa...

Det kommer bli så bra för DU är bra!