Den här sommaren ÄR verkligen fin.
Låt mig berätta why;
Resan till Spanien med familjen och två av våra finaste vänner,
Jag har börjat - kors i taket- träna, vi har druckit vin sittandes i solstolen på altanen och sett solen gå ner( ganska ofta), vi har jobbat med våra olika projekt och drömmar hemma i trädgården,
festat med glada grannar en fantastiskt vacker midsommarkväll
och ikväll med två hela veckor kvar med semester sitter vi och dricker bubbel med finfin vän på altanen i sällskap av en strålande kvällsol.
Så ja- den här sommaren är inte bara fin, den är riktigt finfin.







1 kommentar:
Underbart!
Skicka en kommentar