30 juni 2013

Den här sommaren



Den här sommaren ÄR verkligen fin. 
Låt mig berätta why; 
Resan till Spanien med familjen och två av våra finaste vänner,
och få uppleva en sommar med dessa tre
- det är riktigt riktigt fint. 
 Jag har börjat - kors i taket- träna, vi har druckit vin sittandes i solstolen på altanen och sett solen gå ner( ganska ofta),  vi har jobbat med våra olika projekt och drömmar hemma i trädgården, 



festat med glada grannar en fantastiskt vacker midsommarkväll
, vi har världens bästaste grannar, 
och ikväll med två hela veckor kvar med semester  sitter vi och dricker bubbel med finfin vän på altanen i sällskap av en strålande kvällsol. 

Så ja- den här sommaren är inte bara fin, den är riktigt finfin.