Iförd bikinibyxa och linne.
Oh vilken sommardag det varit!
Sol hela dagen, lätt tjurig i sinnet- japp en sån dag- men ändå en blå himmel, värme och sol, sol, sol.
Och en date inbokad nästa vecka med hennes mans mat, hennes sällskap och champagne med fru Jansson. Bara en sån sak gör en kväll fin.
Men nu byxor, munkjacka, tända ljus och vin i paviljongen. Med min lovely husband.
Ja men jag säger ju att den här semestern är något över det vanliga.
Fin som snus.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar